Det mest intressanta

Scio är det mest intressanta jag stött på under mina år i hälsobranschen. När jag tänker på hur illa det är med våran sjukvård är jag glad att det finns verktyg för att hjälpa människor som fortfarande har kroniska bekymmer i kroppen.
Dessa står i vårdkön och upptar plats för de andra med svårare och mer akuta problem, helt i onödan.
Jag har på senare tid upptäckt samband som är så klara att jag undrar om vården arbetar i en mörk källare.
Bara idag, läs tisdag 24 april 2018, har jag direkt kunnat hitta orsaker, ställt diagnos och vet hur jag ska hjälpa en liten kille med beteendestörningar och mycket spring i benen. Hur är det möjligt?
Med hjälp av Scio!
Han är en av mer än tio små människor som sökt hjälp här för just detta och vet ni vad, jo, samtliga har samma problem i grunden, samma beteendemönster, pratar på samma sätt, har samma behov, är oerhört intelligenta, osv.
De stora grundproblemen är virus, bakterier, parasiter, vaccin och mineralbrister. Då medföljer mag- och tarmproblem, värk, synproblem, mm.
Detta behandlas med Scio.
Idag hade jag också besök av en medelålders herre som har diabetes 2. Han har fått justera sitt socker mest hela tiden och det har legat i snitt på ca 9-10 på skalan och det är väldigt högt och belastar kroppen. Lägg då till högt blodtryck och övervikt.
Efter 5 behandlingar så har värdet stabiliserat sig och ligger nu på normala 5. Han mår riktigt bra, piggare och magen är lugnare och funkar bättre. Vi har satt till ett par tillskott också för hjärta och njurar för att stärka dessa.

Är du också intresserad så är du välkommen att höra av dig.
Vill du att jag håller en föreläsning och förevisar Scio? Självklart gör jag det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mannen som pratar med hästar; Eddy Blom

Antidepressiva medel och barn

Inslag i Tv4 om Fibromyalgi