Som jag trodde. ..

Idag kom tjejen som jag nämnde tidigare. Spännande! Mamma var med och snart satt hon mer framåtlutad än upprätt av fascination. Tjejen fick berätta fritt och under tiden antecknade jag vad såg. När hon var klar förklarade jag hur en håranalys går till och vad man ser. Jag talade också om vilka problem hon har nu. Acnen är mycket bättre och inga mediciner tar hon heller sedan i juni. Jag nämnde magproblem och visade områden som har med det att göra." Ja, såna problem har jag haft hela tiden. Långt innan detta med acnen." Och så radade jag upp ytterligare vad jag såg och det blev ja på allt. Nu ska vi göra en håranalys och fastslå orsaken på riktigt. Fortsättning följer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mannen som pratar med hästar; Eddy Blom

Vi söker fler alternativ.

Antidepressiva medel och barn