Nyheter!

Nu har jag dragit igång praktiken på riktigt i Kinna.
Under detta halvåret som gått har jag planerat och drivit på som jag brukar. Det finns alltid en öppning där det går att hitta på saker och är dörren tillfälligt stängd, så brukar den öppna sig efter ett tag. Det kan vara knepigt att flytta sitt företag till annan ort, men jag tror det kommer bli riktigt bra här. Några kunder från Borås har redan varit på besök och fler Markbor börjar hitta hit.
1 september inleder jag ett stort samarbete med Friskis & Svettis här i Kinna. De tände på min idé och nu så kör vi för fullt. Jag ska göra allt jag kan för att medlemmarna ska trivas med arbetet jag gör.
Tränar du där eller har funderat på att börja, så kan jag varmt rekommendera dem. Jag kör minst ett par gånger i veckan och har lagt på mig lite muskler faktiskt.
Säg hej när vi ses i lokalen och har du funderingar, så kan du alltid mejla eller ringa.
Vi ses!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mannen som pratar med hästar; Eddy Blom

Vi söker fler alternativ.

Antidepressiva medel och barn