Må bra...

Jag vill först tacka alla som kom och hälsade på mig i lördags. Det var trevligt att höra att flera av er redan hört talas om mig och mitt arbete. Det var också kul att intresset för just mina behandlingar verkar vara så stort. Det värmer.
De av mina kollegor/konkurrenter som inte deltog, missade verkligen ett bra tillfälle att synas.
Vi behövs allihop, då det är många människor som har problem med kroppen på alla möjliga sätt. Massage behövs och gör underverk och kan man komplettera med något, så är det kanon.
Jag hade öronen på helspänn och hörde en del saker som jag inte riktigt kan förlika mig med. När det gäller fluor kom det påståenden om att undvika det, t.ex. i tandkräm. Vad tror ni händer om man utesluter fluor som är en viktig mineral för både skelett och tänder?
Precis, det blir problem i dessa delar. Hål i tänderna och urlakat skelett. Visst finns det "forskning" på just fluor, men den går inte att lita på. Det hela är motsägelsefullt.
Annars var det en härlig dag där på torget i Kinna. Solen sken och regnet uteblev och alla var glada.
Nu drar jag också igång samarbetet med Friskis & Svettis i Mark på allvar.
Är du nyfiken på hur det ser ut, så gå in på min hemsida och även på Friskis hemsida och läs vad det innebär för dig.
Välkommen!

www.abfrisk.se

www.mark.friskissvettis.se


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mannen som pratar med hästar; Eddy Blom

Vi söker fler alternativ.

Antidepressiva medel och barn