Åter igen!

Veckorna innehåller roliga saker, men ibland blir till och med jag bekymrad. En mamma ringde i början på veckan och frågade om håranalys och drog en historia om sin dotter. De har provat allt och går fortfarande på en särskild terapi, som har hjälp en aning. Det var ingen rolig syn när de kom på besök. Dottern liknade mer ett spöke, nästa genomskinlig och väldigt svag. Återigen fick jag en liten sammanfattning och jag gjorde också en undersökning. När nu hårprovet blev klart så kunde jag bara säga, ja, detta kände jag på mig och såg på henne. Kraftiga mineralbrister, störningar i hormonsystemet och mycket, mycket annat. Det blir en lång väg att vandra för den lilla tjejen, 15 år är hon. Dessutom har hon valt att vara Vegan, på sin mammas undermedvetna inrådan. Oj oj oj! Återkommer i ärendet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mannen som pratar med hästar; Eddy Blom

Vi söker fler alternativ.

Antidepressiva medel och barn